آموزش طریقه طرز نحوه قالب گیری لمینت متحرک کامپوزیت اسنپ آن اسمایل ترو اسمایل در خانه

طریقه قالب گیری خمیر کامپوزیت لمینت متحرک در منزل تهیه روکش زیبایی موقت دندان اسنپ آن اسمایل ترو اسمایل سو اسمایل چیست پاییز آبان 1402

آموزش طریقه طرز نحوه قالب گیری لمینت متحرک کامپوزیت اسنپ آن اسمایل ترو اسمایل در خانه

طریقه قالب گیری خمیر کامپوزیت لمینت متحرک در منزل تهیه روکش زیبایی موقت دندان اسنپ آن اسمایل ترو اسمایل سو اسمایل چیست پاییز آبان 1402

آموزش قالب گیری کامپوزیت متحرک + نحوه طریقه گذاشتن در فک بدون مشکل

آموزش قالب گیری لمینت متحرک یا کامپوزیت متحرک در عین حال که ساده و پیش پا افتاده است بسیار هم دقت میخواهد چون اگر دقت لازم برای ساخت لمینت انجام نشود طبیعتا نباید انتظار لمینتی شیک برای خود داشته باشید چون بر خلاف تبلیغات این محصول شما باید بسیار دقت نمایید خب ما اینجا هتسیم تا به شما بهتین شیوه های قالب گیری لمینت های اسنپ اسمایل سو اسمایل ترو اسمایل را توضیح دهیم. البته قبل از هر چیز باید فیلم قالب گیری لمینت متحرک را در فضای مجازی با دقت مشاهده نمایید تا بدانید اصلا قالب گیری لمینت به چه صورت است چون خیلی از خریداران اصلا نمیدانند قالب گیری یعنی چه پس این نکته را توجه نمایید چون قالب گیری که شما در خانه انجام میدهید درلابراتوار دندانسازی فرقی ندارد چه بسا سخت تر هم است چون در دندانسازی ابزار های زیادی جهت قالب گیری در دسترس است اما در خانه خیر و شما باید با قیچی چاقو و ابزار های دیگر قالب گیری را انجام دهید و مشکلات ظاهری را با قیچی و لوازمی مثل سوهان رفع نمایید. 


آموزش قالب گیری لمینت متحرک




قبل قالب گیری دستان و محل مورد نظر تمیز باشد:


قبل انجام قالب گیری کامپوزیت متحرک دندان  دقت نمایید قبل قالب گیری حتما محصول مورد نظر شما و دستان شما تمیز باشد چون اگر بری خمیر نرم شده لکه ایجاد شود تغییر رنگ خواهد داد پس حتما همه لوازم را چک نمایید تا احیانا الودگی نداشته باشند.



خمیر قالب گیری لمینت متحرک چگونه نرم میشود



خمیر قالب گیری لمینت متحرک چگونه نرم میشود :


خمیر قالب گیری لمینت متحرک در حالت معمول جامد و سفت سفید رنگ است اما برای انجام قالب گیری ابتدا باید در لیوان آب جوش قرارش دهید و زمان نرم شدن بستگی به دمای اب جوش و محیط شما دارد اگر خمیر با لیوان اب جوش  به درستی نرم نشد باید همان لیوان را در قالبمه درست همانند زمانی که تخم مرغ اب پز قرار میدهید لیوان و خمیر را هم در قابلمه بگذارید تا خمیر نرمز شود و قتی نرم شد همانند خمیر نانوایی ان را ورز دهید تا کاملا اماده قالب گیری شود.



آموزش قرار دادن لمینت متحرک دندان




چه زمانی خمیر قالب گیری اماده قالب گیری خواهد بود:


این مرحله یکی از حساس ترین مراحل طریقه قالب گیری است چون اگر خمیر زیادی نرم باشد و یا سفت باشد قالب گرفتن با مشکل میخورد و حتی اگر هم زیادی داغ باشد هم باعث سوختگی لثه و دهان شما خواهد شد وقتی خمیر اماده قالب گیری شده روی قالب پلاستیکی به صورت مساوی پخش نمایید و بعد با دقت داخل فک خود بگذارید همان طور که در فک قرار داده شد به آن فشار وادر میکنید تا کاملا در دندان شما قرار گیرد این فشار باید به حدی باشد که شما احساس کنید که خمیر شکل گرفته باز هم این مرحله بسیار حساس است چون نباید زیاد فشار وارد کنید که  دندان شما درد بگیرد و یا فشار کمی وارد کنید تا خمیر شکل نگیرد.



آیا برای بار اول میتونم قالب گیری را درست انجام بدهم



آیا برای بار اول میتونم قالب گیری را درست انجام بدهم:

بدون شک خیر توقع نداشته باشید شمایی که تا به حال قالب گیری انجام نداده اید برای بار اول موفق به این کار بشید پس اگر قالب درست شکل نگرفت مراحل را تکرار نمایید یعنی خمیر را در لیوان ابجوش قرار دهید و بعد تکرار نمایید تا کاملا از نحوه قالب گیری اشنا شوید.




چرا خمیر لمینت دندان کاملا سفت نیست:

برای برخی از خریداران این سوال پیش می اید که چرا خمیر لمینت بعد سفت شد همانند دندان سفت نیست و کمی منعطف است که باید خدمتتان عرض نماییم که اگر خمیر بیش از حد سفت شود بعد از قرار دادن لمینت باعث دندان درد خواهد شد چون این لمینت کاملا روی دندان شما به صورت یکپارچه قرار میگیرد اما منعطف بودن خمیر باعث میشود به دندان شما فشار وارد نشود


ایا لمینت متحرک  در دندانسازی هم ساخته میشود:

بله شما میتوانید جهت خرید این محصولا از دندانسازی شهر خود ابتدا ادرس دندانسازی را پیدا نمایید و میتوانید لمینت متحرک اورجینال واقعی  را از انها تهیه نمایید که یک مشکل بزرگ سر راه بعضی ها میباشد که ان هم که قیمت چند میلونی دارند و بدون شک برای بسیاری مقرون به صرفه نیست چون ان محصول هم تمام محدودیت های لمینت خانگی را دارا میباشد و فقط در کیفیت بالاتر است. 


فیلم قالب گیری لمینت دندان را از کجا ببینیم :

توجه نمایید تمام فیلم های و کلپی های قالب گیری را در جستجو گوگل میتوانید مشاهده نمایید و نیازی به کار خاضی نیست.


آیا به صورت 24 ساعته شبانه روز از لمینت استفاده کنیم :

بدون شک خیر  شما میتوانید فقط برای استفاده  چند ساعته از این محصول استفاده نمایید. غذاهای نرم قابل استفاده  میباشد اما تا جایی که ممکن است استفاده نکنید. حتما هم در خانه چند روزی  از  لمینت استفاده بفرمایید تا عادت نمایید و به هیچ عنوان وقتی بار اول استفاده میکنید به بیرون نروید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد